torstai 29. maaliskuuta 2012

JOU!

Vihreä pitää siis edelleen minua vallassaan.


Pirtsakka tästä kortista ainakin tuli, jos ei mitään muuta. Leimakuva on paperinauhasta hankkimani Kenny K leimasin. Olen alkanut pitää näistä kovasti, vaikka ensialkuun näyttivät mielestäni kamalan isopäisiltä :D

Tänään olen ihmetellyt energiamäärää joka minusta pursuaa. Jos minulla olisi mahdollisuus nukkuisin ainakin kello yhdeksään saakka aamuisin, mutta eihän tuo käytännössä ole mahdollista. Nyt on kuitenkin niin että pari viime yötä on mennyt niin huonosti nukkumatin kanssa että olen ollut ihan tuskastunut kun en saa nukuttua. Tämä aamu ylitti silti minunkin ymmärrykseni. Meillä oli lattiat pestynä ja vessa puunattuna ennen klo 9. Että mistä tämä energia oikein pursuaa?? Eihän se tietenkän huono asia ole :D

Energistä loppuviikkoa teillekkin.

ps. painonpudotuksessahan mulla on apunani xtravaganza  

1 kommentti:

  1. Tämä on tosi hieno!! Tuo punaisen ja vihreän yhdistelmä toimii aivan loistavasti!

    VastaaPoista