torstai 22. marraskuuta 2012

Toisenlainen kranssi


Tämän kranssin tein paperinarusta kutomalla. 

Paperinarua tähän meni 1 kokonainen vyyhti. Kudoin 12 numeron pyöröpuikoilla ainaoikein neuletta alusta loppuun saakka. Silmukoita tässä työssä oli 48kpl.  Kranssin sisällä on vahvasta rautalangasta rengas. Ostin valmiin renkaan Jalasjärveltä LykkyLutista. Kieputin Halpahallista ostamani paristokäyttöiset ledivalot renkaan ympärille ja rullasin Paperinarusta kutomani putken renkaan ympärille. 
Mielestäni todella kaunis ja helppotekoinen. kudoin muutamassa tunnissa koko työn valmiiksi. 

Kevennykseksi tähän kerrottakoon että olin pari päivää aikaisemmin kutonut tyttärelleni kaulahuivin samoilla puikoilla vahvasta langasta. Mieheni epäili minun tekevän itselleni minihametta silloin. Seuraavaksi kudoin samoilla puikoilla itselleni kaulahuivin ohuemmasta langasta ja neulos näytti aika harvalta. Mieheni totesi että tuosta tulee aika viileä mekko :D Eilen kun kudoin tätä mieheni katsoi työtäni ja totesi että tuosta vasta harva tuleekin ja hetken tuumittuaan totesi että jos hän tuo minulle tänään MIG-hitsauslankarullan teen siitä varmaan katiskan.... 

Pääsin myös itse kuittaamaan tilanteen kun sain tämän kranssin valmiiksi. Mieheni laittoi tämän päähänsä jolloin totesin hänen olevan kuin Cecar.. Hetken tuumittuani sanoin että jospa laitettaisiin sisällä olevat valotkin palamaan että hän voisi esittää Lucia-neitoa :D

Hauskaa päivän jatkoa ja kiitos ihanista kommenteistanne <3

1 kommentti:

  1. Mä kuolen nauruun :D :D :D Mä voin hyvin kuvitella teidän käymän keskustelun :D Ei muuta kuin katiskaverkkoa tekemään seuraavaksi ;) Kranssisi on hieno, minä tykkään valtavasti omastani minkä olen aikaisemmin tehnyt, just sanoinkin Juhalle, että täytyykin tuo ripustaa jo paikalleen... Joten taidanpas tästä mennä ripustelemaan :D

    VastaaPoista